Morpheus

Garantie & Service

Hoe is de service van Morpheus?

Service is, onder andere, een grote kracht van Morpheus. Sinds jaar en dag zetten wij ons in om onze klanten tevreden te krijgen en te houden. Die servicegerichtheid zit in onze genen en vindt je ook terug als je online bij ons koopt. Op de Morpheus online webshop kun je eenvoudig, veilig en snel je bestelling doen. Wij zorgen voor een snelle en correcte levering van de door jou bestelde producten. Morpheus levert de beste producten van de beste merken. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, neem dan altijd contact met ons op om te overleggen; je zult zien dat er veel mogelijk is!

 

Hoe kan ik een klacht kenbaar maken?

Je kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:
- per e-mail via webshop@morpheus.nl
- telefonisch, tijdens onze openingstijden, op telefoonnummer 035-6247194,
- in de winkel in Hilversum, Bilthoven, Utrecht of Mijdrecht; klik hier voor de adressen.

Je krijgt bij Morpheus altijd de eerst volgende werkdag (dinsdag t/m zaterdag) een bericht hoe de klacht door ons wordt opgelost.

 

Wat is de garantie bij Morpheus?

Als je eenmaal iets hebt gekocht bij Morpheus, dan val je onder onze permanente service, ook ná de koop. Het is onze zorg dat je tevreden blijft met hetgeen dat je gekocht hebt, en die zorg nemen we heel serieus. Redelijke klachten worden door ons altijd netjes opgelost. Wij zijn als Thuiswinkelwaarborg lid verplicht om een garantie termijn te stellen en de wettelijke garantie is natuurlijk bij ons van toepassing. Maar het gaat verder dan dat bij Morpheus, het product moet doen wat je er als consument van mag verwachten. Overlegt altijd met ons als je een probleem hebt.

 

Indien u vindt dat een klacht door ons niet juist is opgelost kunt u dit kenbaar maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl of op het Europese online geschillenplatform (ODR).

De service van Morpheus is vele malen bejubelt in de media. In 2008 mocht Morpheus de TROS RADAR 'Warme douche'-trofee in ontvangst nemen.